Hillers + svar på frågestunden ;)

Hejan, ja nu har man kommit hem från hillers ;P
Började med att åka med bussen dit vid halv 9.
När man kom dit så åkte jag o Cilia.
Sen åt vi väll lunch o sånt :P
Sen skulle hon åka hem redan vid 1 typ ^^
Så då frågade jag lina o anna om jag kunde åka med dom o de kunde jag :)
Så vi åkte väll en stund sen vid typ 3 kom mamma o hämtade mig ;d
Då åkte vi till ica o hanlade.
Och nu sitter jag här o bloggar, ska väll snart gå ut o mocka men fick lov att vila lite först ;)

Här kommer svar på frågestunden:

 

 Namn: amanda 
Fråga: vent du nån tävling efter sveden ? :)
Svar: De är en i fagersta typ den 14 april. Lokal asså :P
___

   
  Namn: Eeeeliiiiiiiin
Fråga: haru kille?? ;)
Svar: Nepps ;)

Japp det var alla xD
Det kommer fler frågestunder, så om ni har nån fråga håll utkik efter nästa ;D

Nu ska jag packa upp lite saker o sen gå ut o mocka :D

PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0