My day ! :D

Hejsan allihopa , nu har jag äntligen kommit hem :)
Ja de blev en lång dag fast den kunde ju ha blivit lägre så jag ska väll inte klaga för mycket. Men som jag skrev förut så gick jag upp vid halv 6 imorrse.... Åkte vid tjugo över ungefär :P Sen så kom vi väll fram tills klockan var 8. Då hoppade jossan o de gick ganska bra, 8 fel i första klassen och 12 i andra, men hon kom i alla fall runt :) Sen så var Wilma också där o tävlade, och henne har man ju inte sett på åratal.. Men jag tog kort på henne när hon hoppade och så gick de super super för henne också :) Felfri i båda klasserna med sin Unita (b-ponny) Hon tävlade LC o LB o hon kom 2:a i LC , GRATTIS <33 Men ja tillbka till my life ;) Ja kom väll hem vid halv 4 eller nått. Och nu sitter jag här o bloggar. Ska snart gå upp o sova tror jag eller läsa eller nått lungt iaf ;) Imon blir det troligtvis Fanny o sen årsmöte :) Men ja ha de bra nu, slänger kanske in ett inlägg lite senare ;)

Skrivet av: Anonym

gör ett video inlägg frida :)

2010-02-20 @ 17:20:37

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0