Mycke ;)

Hejsan alla glada läsare :D
Ja som ni ser så har jag lagt in den nya headern :D
SNYGG?
Jag har iaf inte gjort så mycket ;)
Alldeles nyss var jag ner o kolla på tv:n , Anja Persson krachade ju i störtloppet =/
Såg inte så där jätte bra ut eller, såg faktis ut som hon hade brutit nått först, men hon klarade sig undan de, tror jag.
Men de var nära ett silver för Anja. De va i sista hoppet hon rammlande innan mål :(
Synd!Synd!
Men skit samma , ni kanske inte är intreserade av de?
Men ska väll i alla fall gå o lägga mig snart, men först ska jag gå ner o drick nått, är fett törstig xD
Men imon tror jag att det blir att va hemma från skolan , men jag venne får se.

Godatt sötnosar :*

Skrivet av: DIIN älskliing!

Drn vart jätte fiin ;) <33333

2010-02-17 @ 22:02:52
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0