Namnsdag :D



Japp idag har jag namnsdag, fast jag visste inte om de xD
Men alldeles nyss kom Farmor in med en present o sa grattis på namnsagen, jag bah VA? x)
Hehe fick iaf nagel lack och pengar av henne ;)
Men blir väll fika i eftermiddag då, haha :D
Så ett grattis på namnsdagen kanske? :D

Men ja jag har väll inte gjort så mycke, kolla på tv o kört mariokart ;)
Men ha de bra nu :*


ps: på bilden har jag skrivit fritof.. de ska såklart vara fritiof.
jag ber om ursäkt! ;)

Skrivet av: DIIN älskliing!

GRATTIIIS Älskii!<33333

2010-02-18 @ 21:50:52
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/
Skrivet av: amnada

grattis love <33333

2010-02-21 @ 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0