Nice day :D

Hejsan allihopa :D Nu har jag kommit hem efter en lång dag :P De började med att gå upp kvart över 8 :P Sen upp o äta frukost, de varrt en blandning av frukt,bröd,ägg o juice. Men de va gott :D Sen så gick vi till skandinavium *stavning*. Då gick vi till våra platser o sen började de, de var craft cup för young riders. Carolin Kamensky vann. Och hon har ridit min ponny :D Hehe. Men sen var de ponny hoppning. Sen efter vi hade kollat på de så shopade vi i typ 2 timmar. Köpte ett ländtäcke med namn på :D Sen så såg vi på 140 hoppning. Sen så gick vi och shoppade lite mer. Då köpte jag typ ett bokmärke och ett kuddöverdrag eller va de heter x) Men ja sen så gick vi hem o då var väll klockan runt 6. Då fick jag lov att gå ner o be om internet koden :P Men nu sitter jag här o vbloggar :D Men ska väll snart gå o äta mat :P Sen ikväll ska jag ladda in bilder från mobilen o då kommer de upp lite bilder på bloggar :D Kul va!?

Men nu ska jag dra

PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0