Ny blogg

Alla kanske inte ser va de står, men de står NY BLOGG!
Och de stämmer, jag har skaffat en på blogplatsen.se
Där är de mycke enklare och bättre tycker jag :)
Här får ni länken.. :D
http://fridavemannars.bloggplatsen.se/
Ska väll kanske ändra namnet på den , om jag ska ha den kvar ;)
Och så har jag inte fixat så mycke med den än. Ska göra mer sen..

Men vilken tycker ni?


Skrivet av: Anonym

Hej frida jag är ett stort fan!

Jag älskar din blogg!!

Men de står ju bloggposten?

I inlägget..

Eller jag kanske ser fel..



Mvh: stort fan :)

2010-02-22 @ 17:17:45
Skrivet av: Cecilia

Haha jag driver med dej :)



De var jag som skrev den förra haha :)

2010-02-22 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0