Nyss duschat

Japp kom precis ut ur duchen så nu känner man sig fräch ;)
Men ska väll snart lägga mig o läsa.
Blir väll ganska tidigt imon bara för att frukosten stänger halv 10.
Men annars har man inget att passa imorron.
Blir att åka hem runt luch så vi kommer frma på kvällen alltså ;)
Men de ska bli så skönt att komma hem.
Nu är jag så peppad på att hoppa o rida duchess efter jag har sett ''stjärnorna'' hoppat ;)
Så nu vill jag bara hem o tävla x)

Men nu ska jag väll dra.
Men innan de ska ni få nåra ny bilder på mig som jag tog för ca 1 timme sen, hehe ;)





'

Inte så fina, men ni får komentera :*

puss o godatt för de här va sista inlägget för idag ;P


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0