Ridning :D

Hejsan alla läsare :D
Ja sen sista jag skev så skulle jag ju gå ut o mocka o rida ni vet ;)
Ja så jag gjorde de jag gick ut o mockade o fixade stallet..
Sen ksulle jag gå o ta in duchess o rida o jag de gick väll inte så där super bra xD
Ne hon ville inte komma in , så de blev ingen ridning just då..
Men jag gick in o bakade en kladdkaka ist för de var så länge sen jag åt de x))
Sen när den var klar o skulle svalna så gick jag ut igen o skulle fånga duchess.
Och först gick de inte men sen så fick jag tag på henne.
Då red jag, på ridbanan ;)
Det gick bra =)
Sen gick jag in o satte mig här o käkade lite kladdkaka XD hehe
Ja juste jag har bytt header bild :D
Visst blev den snygg!? ;d

Men nu ska jag kolla vidare ;)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0