Rolig dag ;)

Hej bloggen :)
Nu har jag precis kommit hem från ridningen. ;)
Det gick bra på hoppnigen iaf ;d
Men innan de så var man ju iaf med Cecilia o vi hade fett kul :D
Ja ni har ju sett själva våra videoklipp xD
Men i alla fall så sitter jag här nu o ska väll snart gå o lägga mig..
Tidigt , i KNOW men jag ska läsa o så e jag väldigt trött efter den här dagen (;
Men jaja.
Imon ska vi typ se på en film i skolan som e 2,5 timme lång..
Men vi får i alla fall ha med oss läsk o sånt ;)
Jag tänkte poppa lite popcorn o så ska jag ju ha min cola. :)
Fast de blev lite fel när pappa skulle köpa dricka åt mig.
För jag sa så här: Jag vill ha en cola , kan du köpa det?
Då svarade han: Ja visst kan jag de.
Sen blev de inge mer med de..
Men tycker ju inte om vanlig cola o de vet ju pappa så jag brukar köpa light eller zero.
Och nu vill jag ha en zero fast de glömde jag att säga till pappa så de blev light, men watever xD

Jaja ni får ha de så bra !

PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0