Allt möjligt

Hejsan alla där hemma ;)
Måste bara säga en sak.



Men nu back to the day in Göteborg!
Ja som ni vet så gick man ju upp vid kvart över 8 o åt frukost sen :P
Sen så gick vi o kollade på hästar :D
Först var de Kraftcup younbg rider final!
De va ju kval igår som ni kanske vet :P
Men sen så var de 150 hoppning.
Sen var de nå frihets dressyr o agellity :D
Och i mellan där så hann man handla lite :P
Men nått jag inte ska glömma skriva är att vi kollade på världscup hoppningen som sends på tv ;P
Sen gick vi väll runt lite på shoppingen innan vi gick till hotellet.
Sen hann vi nästan bara innan för dörren, sen skulle vi ut o äta mat :D
De blev Hard Rock CAFE :D
Shiiiittt va gottt de va , hamburgare va de på menyn.
Jag tog lite kort men dom får ni imon , för jag har inte laddat in dom i datort än ;)

Men nu tänkte jag ladda upp lite bilder på de jag har köpt under helgen :D

Vissa kanske är lite suddiga men whatever ;D



Ländtäcket jag beställde igår , med namn :D



Rosa sporrband med pärlor, i love it!




Namnskylt, till duchess då :D




Rosa Kings Land ridstrumor.





Bokmärke , svart o silver



Ja tror de va allt , inte så mycke men dyrt nog ;)

PUSS


Skrivet av: caroline

gu vilket fint ländtäcke frida :D

de andra var också fint

<3

2010-02-28 @ 21:10:48
Bloggens namn: http://carolinewalllin.blogg.se/
Skrivet av: Diiin

Lyckoost :D :D <33333333

2010-02-28 @ 21:30:30
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0