10 JANUARI

Hejsan :P Jag orkade inte blogga mnå mer igår kväll.. Men nu kommer ett inlägg ;)
Ja igår sågjag på robinsson o de slutade halv 10 å då gick jag ut o fodrade hästarna :P Men sen så läste jag väll en stunnd. O sen somnade jag väll typ 12. Imorrse så vakande jag kl 10 :) Då läste jag lite mer tills klockan var 11. :P Då hämmtade jag mini datan o nu sitter jag här i sängen o knappar på den xD Idag så kanske vi ska åka upp till ridhuset o rida för dom har typ inte blivit ridna på 1 vecka för att de har varit så kallt. Men de är ju inge varmare idag.. Så vi får se hur de blir :P Men sen imorron börjar ju skolaqn :( USCH o fy o BLÄ!!!! x) Men ska dra nu. MEN JAG TKR ATT NI FÅR BLI LITE BÄTTRE PÅ ATT KOMENTERA!! :D

PUSS



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0