14 januari

Hejsan :)
Kom väll hem från skolan vid kvart över två typ. Och i skolan så har de både varit kul o tråkigt xD Men vid maten så satt jag o ccecilia vid susane (lärare) och då blev de mycke skratt. Jag orkar inte skriva allt som sas då. Men gå in på www.cilianivet.blogg.se så kan ni kolla. Men sen så skulle vi byta platser. O de tyckte jag va bra för att jag ville slippa en viss person.. Men allt blev bara skit.. Och jag hammnade så klart bredvid den här personen igen *suck* och jag o cecilia kom alldeles för långt bort från varandra ;s. Menmen. När jag kom hem så drack jag ett glas oboý innan jag gick ut till stallet. I stallet så mockade jag o gjorde mat o de. Sen så trodde jag att jossan skulle komma hem. Men hon har inte kommit än.. Men när hon kommer hem så ska vi rida :) Och ikväll blire att åka skidor för första gången iår :D 



Miley Cyrus - Party in the USA



PUSS

Skrivet av: Dinbaby

FAN vad bra låt!! :D ÄLSKAR dig!<333

2010-01-14 @ 20:47:21
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/
Skrivet av: Anna Panna

Älskar den låten!! <3

2010-01-15 @ 15:43:35
Bloggens namn: http://annadalstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0