18,25

Hej igen :D
Nu har jag hunnit med en del sen sist xD Jag har ridit STAR :D Vi hoppade lite i ridhuset :) Och det gick jätte bra. Men jag hoppade inte så högt, typ bara 70cm. Men star tyckte ändå att det var jätte kul :D Men sen efter det så åkte jag hem o då så bytte jag om och sne gick vi in till faster för där vare fika för att hon fyllde år, grattis :D Men vi var där från 4 till 6 xD Men nu sitter jag här o snacckar med Tilda på msn :D Och det var typ 3 år sedan man hörde nått från henne. Så de är super kul att prata lite igen <3 Men jag väntar också på att amanda ska ringa x) och så ska jag hjälpa cecilia med hennes blogg. Men sen ska jag spela wii också, jag har ett skörit liv xD

PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0