2 januari

Hejsan :D
Ja igår somnade jag väll vid 12 nån gång. Och sen imorrse hadde jag ställt klockan på 10. För jag o jossan skulle ut o rida :P Och vi red samma väg som igår. Fast vi hoppade inget idag :P Men Duchess hade damp så då bytte jag o jossan hästar. Så jag red theo och hon duchess. Och theo skötte sig bra i galoppen, trode att han skulle va piggare x) Men sen så red vi hem o det gick också bra :P Sen när vi kom tillbaka så släppte vi ut hästarna. Och jag gick in hit o satte mig xD Men ska snart äta o sen ska jag åka upp o rida STAR :D<3 Och så ska jag försöka få jossan att mocka till mig för jag hinner inte :P
Men imon kanske det blir at va med amanda, vi får se :P Men ja nu får ni ha de så braa :D

PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0