21 januari

Hejsan!:) Ja de blev inget inlägg igår kväll för jag orkade inte.
Men hoppade Michel i hoppgruppen igår o de gick bra :D
Han var lite krånglig i början men sen gick de bättre :*
Men ja idag vare först skolan, boring som vanligt!!
Men sen så gick jag o Cecilia hem till mig ;)
Och vi typ bakade chokladbollar spelad wii, hade prutt tävling och busringde. Hahaa
De va as kul. Och de var väldigt längsen man skrattde så mycke :*
Men sen så skjutsade vi hem vid halv 7.
Och då åt jag potatis o prinskorvar ;) MUMS!
Sen satte jag mig här.. Och nu sitter jag o Cecilia o chattar :D
Men ska snart kolla på MADE IN SWEDEN!
Men på lördag blire källviken med Cecilia <333
Nu ska jag dra


PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0