24 / 1

Hejhej :)
Vaknade 9,20.
Upp o äta frukost o klä på sig.
Sen åka till klubben kl 9,55.
När man kom dit så tog jag o jelena in grabben o star <33
Sen red vi runt masten :))
De gick super bra, men hästarna var ganska pigga (;
Men sen när vi kom tillbaka så släppte vi ut hästarna.
Sen åkte jag o mamma hem o åt kyckling o ris :)
Sen efter  maten så gick jag upp o läste ut min bok :) Hehe
Sen vid klockan halv 3 så gick jag ut o mocka.
Sen kom jag väll in för 10 minuter sen.
O då satte jag mig här ;)
Ska väll snart hitta på nått. Men vad de vet jag inte x)
Men de va väll allt <3'

PUSS

ps: idag åker amanda till thailand, jag vill följa med <3


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0