27 januari

Hej bloggen :)
Ja kom väll hem från skolan för typ 45 minuters sen :P
tro de eller ej.
MEN SKOLAN VAR SUPER IDAG ;d
Ne men de var faktist kul :)
För Ståle var fortfarand sjuk så på matten var jag''lärare'' xD
Jag han väll med 4 uppgifter på 30 min.
Men de var bara för att jag fick springa runt o hjäälpa alla nadra.
Sen på engelskan så fixade vi användare på glosboken och läste böcker.
Sen på bilden så gjorde vi våra ''ansikten'' klart o nå konstigt också :P
Sen på musiken vr de värsta kul.
För då skulle vi typ spela en hannah montana pjäs eller va man ska säga xD
OCH VEM BLEV SJÄLVASTE HANNAH MONTANA DÅ? JO JAG <3
Så vi gjorde typ nån intervju :P
Och Cecilia var Lilly och Daniel oliver XD
Men sen typ nästa gån ska vi spela in en musik video XD
Men ja de ska bli kul ;d
Men sen när man kom hem så satte man sig här o chatta kolla bdb o glosboken ;D
Men ska väll snart gå ner o käka lite glass för jag känner mig sjuk :S
Ont i huvudet,halsen o lite feber...

Men nu har jag bestämmt mig för den här bloggen för den andra blev så tråkig xD

Och nu kommer dagens låt :D
De blir den vi ska spela in en musik video till nästa vecka  ;)


Hannah Montana med Rockstar :D





PUSS

Skrivet av: Smink-Tina

hehehe.. det var ganska ku. ska få en annan roll nästa onsdag :D daniel såg och var så löjlig.

2010-01-27 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0