7 januari

" Hejsan, Nu sitter jag i min säng o slappar x) Ne men jag är as trött så jag gick o satte mig här med min dator XD världens bästa sällskap, haha! Men jag har bakat en kladdkaka idag med xD (jag är en riktig gottegris ;)) Men den fikade i alla fall jag o mamma på :) För de är ingen annan som är hemma :P Men sen så har jag hämtat spån till hästarna och släppt in dom. Ska snart äta middag. Vet inte va de blir.. Men efetr middagen så ska vi åka till stan :) Och där ska vi handla o hämmta jossan på ica maxi. Och jag ska köpa en väska till min mini pc :D Men nu har jag inte så mycke mer att säga.. Hörs kanske ikväll ;)

PUSS "



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0