8 januari

Hejsan :) Nu var det ett tag sen jag bloggade xD Men nu ska ni få höra ;) Haha. Men nä imorrse så vaknade jag av att kloockan ringde vid 9 å då var de tagas att gå upp o äta frukost å så :P Sen så gick jag bara å drog tills klockan var 11 då åkte jag till Fanny :D Å när jag kom dit så gick vi upp till stallet direkt o gedde hästarna där luch-hö o så mockade vi :P Sen så höll vi på att frysa ihjäl. Men vi gick till hennes mormor o fick lite mat :) De va gott :) Men sen gick vi hem till Fanny o hoppade lite med rossi å så babblade vi lite å sånt :P Sen vid halv fem så kollade vi på film o åt popcorn :D Men sen så ringe de på fannys mobil vid halv 6 typ o då var de nån som skulle prata med hennes pappa xD Men då sa dom typ att Mysan hade rymt. SÅ då var dde bara att klä på sig o ut o leta häst xD Men de gick bra för hon var vid stallet så då släppte vi in henne o alla andra hästar. Och sen kom mamma o hämmtade mig vid stallet. Och så åkte jg hem till Fanny o hämmtade min grjer o sen åkte vi hem :) Sen när vi kom hem så gick jag o satte mig här :P Och så har Ida fixat en bild till mig som jag la in på bloggen! TACK FÖR DEN :D Den blev as snygg jue :) Men nu ska jag gå o käka mat tror jag.


PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0