9 januari och fanny igen <33

Hejsann ;) Nu har jag äntligen kommit hem från spännande äventyr xD
Har varit hos Fanny idag igen<3 Och när vi skulle åka dit så startade inte bilen :S Så Fanny o hennes pappa fick lov att komma o hämta mig x) Men när vi kom dit så red vi :)) Jag red Ogien o Fanny red på Farin :) O de gick lung o bra ända tills vi skulle köra galopptävling xD DÅ började hästarna bocka o tycka att de var jätte kul xD Men de gick bra ändå :P Men sen när vi kom hem så höll vi på att frysa ihjäl ;s Så då skulle vi åka till affären o köpa vatten oboý men dom hade ingen så vi köpte en varsin chokladkaka ist XD Ochnär vi kom hem till Fanny så åt vi upp chokladen o sen så bakade vi chokladbollar :) Vi e riktiga choklad monster, haha! Men sen så åt vi chokladbollar o kolla på tv. Sen vid 6 så kom mamma o hämtade mig xD Sen när vi kom hem så åt vi kött o potatisen som var kvar från igår (: O sen gick jag upp o satte miig här :) Och nu håller jag på att hjuälpa felicia med sin blogg x) Ska fixa lite med min också :) Men sen blire robinsson :P

PUSS

Skrivet av: Felicia =)

tack för hjälpen :D<3

2010-01-09 @ 19:40:21
Bloggens namn: http://feelliicciiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0