Allt möjligt

Hejsaan :)
Ja sen sisst jag skrev så kollade jag på 3 avsnitt av ponnyakuten  och hål i väggen på datorn :P
Sen gick jag ner o käka frukost o kolla på tv xD
Men sen så när jag hade kollat på tv i 2 timmar så åt jag lunch..
Och efter lunchen så var de bara att åka in till stan fast man var sjuk ..
Men skulle ta spruta så jag får åka till australien ;d
Sen när vi hade gjort de så åkte vi in på macken o tankade bilden och tankade frida också :D
Jag hade slut på energi så de blev en chokladboll ;d
Sen åkte vi hem.
Och var väll hemma vid 4.
Då gick jag direkt upp hit o kolla på robinsson på datorn. (går dagens avsnitt)
Och de slutade väll för 5 minuter sen.
Och nu tänkte jag ge er dagens låt :D

Det blir Sahara Hotnights idag för de var så länge sen jag hörde henne.





PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0