den 6 januari

Hejsan svejsan :D Orkade inte blogga nå mer igår. Men måste väll göra ett inlägg nu :P Ja klockan halv 7 ringde veckar klockan :O Och då var de bara upp o klä på sig och ut i bilden och åka till svärdsjö ridklubb. Och då var de 33 minus grader :O De va ju skit kallt!! Men när vi kom upp till klubben då så vare bara att börja fodra för vi hade stalljour. Så vi släppte ut hästarna och mockade också.. Men sen kom vi väll hem vid 10 tiden. Och då var carro med hem till oss. Och då gick hon o jossan till vårat stall o mocka x) Jag ska väll också ut o mocka snart men förs så fick jag lov att gå in o värma mig och hälsa på min snygga dator :D Haha. Men ska väll snart hitta på nått att göra.


PUSS

Skrivet av: Fanny

Vi har ju BÄST ridbyxor vi!! :DD <333

2010-01-06 @ 13:17:38
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0