godmorgon

Hejsan :) Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag har inte haft tid :P Ja i söndags så fick ni ju höra lite om när vi tolkade. Ja o att jag väntade på amanda. Ja hon kom kl 6 typ :P Och innan hon kom så hade jag typ spela wii i en halv timme :P Så de va på så då körde vi lite wii :D Det var första gången amanda körde så de gick inte så bra för henne. Men de va iaf kul :P Sen efter de så var väll klockan typ 7 o då poppade vi popcorn å at :D haha. Men sen så bara skrattade vi i en timme typ. Och sen klockan halv nio så såg vi på vinter krysset o så kryssa vi lite också :) Vi kunde typ bara familje krysset xD Hehe. Men sen så gjorde vi fruktsallad med vaniljvisp ÅÅ va gott de va :D Sen så gick vi ut o fodrade hästarna. Sen så gick vi o la oss i sängen o babblade till typ 12 :P Sen så sov vi :) Och sen igår så hade vi ställt klockan på ringning vid halv 10. För vi skulle upp o tolka star. Men när vi vakande så var de 25 minust grader. Så de blev inge me de XD Men vi spelade lite wii och sen så skulle vi ut o åka skoter. Men skoterna startade inte -.- Så då gick vi å åkte madrass i våran lillla backe x) Sen så gick vi in o baka kladd kaka :D Vi sammanfattade den som " kladdig,varm,god " Haha. Men sen var klockan fyra. Och då åkte vi till åshammar :P Och på vägen dit så satt jag o amanda o knäppte kort på varandra xD Men sen när vi kom till åshammar så lämnade vi amanda där. Sen så åkte jag o pappa till valbo. Och först så gick jag på hööks i en halv timme xD Köpte ett lände täcke på rean för typ 140kr. OCh sen ett bog skydd till theo. Och så skulle Carro ha nå panband som jag också köpte :P Men sen vid kvart i 6 så kom pappa o hämtade mig förhan hade varit på Media Market. Och då åkte vi till onoff o kolla på mini pc. Men dom var så dyra där så vi åkte o kolla på siba o elgiganten också. Och på siba så fanns bara visninhgs exet kvar av den modellen jag skulle ha.. Så då gick vi till elgiganten o köpte en där ist :P Och de är den jag sitter o skriver på nu :P Den är vit o har 11,6 tumms skärm :D Med webbcamera. Riktig nöjd med den :)
Men ja jag vaknade väll för en halv timme sen typ. O ska väll snart gå o äta frukost o klä på mig.

PUSS

Skrivet av: amanda lundberg

om jag fixar en blogg kan du fixa en såndär header (stavning?) då ? <33

2010-01-06 @ 09:51:15

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0