GOTT NYTT ÅR :D

Hejsan, och ja rubriken säger en hel del ;)
Nu är det första januari tvåtusentio :)
Och ja ni får ursäkta mig för att jag inte har bloggat på hela dagen, men jag har helt enkelt inte hunnit.
Ska snart gå o lägga mig.
Är ganska trött x)
Men ni ska få höra lite  kort om min dag :P
Först så vaknade man av klockan som ringde kl 8. Gick ut o gedde hästarna mat. Sen gick jag in och åt frukost. En klockan 10 så åkte vi upp med theo och duchess till ridklubben. och jossan skulle longera dom medans jag red star :) Och det gick bra att rida star iaf :P Hon var väldigt stel men det är hon ju alltid xD Men sen när vi kom hem vid ca:1 så mockade jag. sen var det bara tt gå in o börja städa xD Men sne när hela huset var städat så skulle vi tända alla machaller *stavning* och vi hade 26 st så det tog typ 30 min att tända alla för tändaren var så lålig xD Men sen så kom väll typ gästerna vid 5 och då spelade vi wii. Sen vid typ 7 åt vi väll :P Och sen så skålade vi vid tolvslager :P Och sne åkte typ alla hem. Och nu sitter jag här o är dö trött XD
SÅ jag ska nog gå o lägga mig nu.
Hoppas ni har hafft ett riktigt bra avslut på tvåtusennio (a

PUSS

Skrivet av: madeleine

Gott nytt år! :D

2010-01-01 @ 18:05:21
Bloggens namn: http://madeleineskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0