Lång dag

Hejsan , nu äntligen kommer ett inlägg :)
Ne men blogg.se har inte funkat på hela eftermiddagen.
Inte för mig i alla fall.
Men jaja idag så har jag varit på klubben hela dagen XD
Gick upp vid halv 9 o åkte upp dit.
Jag hade jätte ont i halsen och täp i näsan så jag var bara där o hjälpte till.
Jossan hoppade duchess och theo.
Ja jag var iaf tidtagare ;)
Sen kom man väll hem vid halv 5.
Då satte jag mig vid datorn..
Men då funkade inte blogg.se som sagt.
Då gick jag ner o kolla på gammla filmer från hopptävlingar ;)
Sen blev de pizza.
Sen robinson final :P
Och de slutade väll för 20 minuter sen.
Då satte jag mig här och trodde att de skulle bli ''sommaren med göran''
Men den skivan vi hade fått lånat av Sandra funkade inte.
Så de blev inget med de ..
Men dagens låt ska ni få också :)
Tänkt också lägga in en ny header bild för om man kollar på den jag har nu så ser jag ut som ett hårmonster XD
Men imon blir de i alla fall åshammar med Fannih <3 Kulkul
Jaja nu ska jag gå o lägga mig men jag ska läsa x)
Men först får ni digga till Lady Gaga




Puss♥


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0