Långt inlägg xD

Hejj :)
Det har varit en spännande dag idag xD Först så tolkade jag o jossan efter duchess :) Och det gick jätte bra för att vara första gången vi gjorde det. Men det hände två små saker x) De ena var att jossan typ red i tokgalopp i en sväng (vi tolkade på vägen) och då så flög jag över snövallen och rakt in på nåns tomt och där stog det nån sopyunna o nå trä pinnar som jag flög rätt in i xD Men som tur var så var det en sommarstuga så dom va inte där x) Men sen när jag skulle rida o jossan åka bakom på madrassen gick de bra en stud. Men sen när vi skulle vända o rida hemmåt då tyckte duchess att vi skulle ha lite kul så hon skenade hem med mig i fullgalopp :/ Och sen när vi kom till stallet så tvärnittade hon framför stalldörren och bara stog blixt stilla där xD Men sen efter det så slutade vi tolkningen xD Och vi släppte ut duchess ihagen. Sen så gick jag in och åt våfflor :)) Sen så skulle jossan åka till carro o sova där å då sa hon: frida kan inte du rida theo. Ja o visst kunde jag de :) För då gick jag ut o gjorde iordning han. Och sen red jag ut i skogen o hoppa över snövallar :D Det var as kul o det tyckte nog theo också för han var jätte pigg xD Haha. Men sen när jag kom till baka så släppte jag ut han ihagen o gick in o satte mig här. Jag är ensamm hemma. För pappa är i väg o skjutsa jossan till carro. Och mamma är hos mormor :P Så nu sitter jag här o väntar på amnada :* Ska väll snart gå o ta in hästarna :D

PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0