Månnddaaaggg

Hejj, sry för dålig uppdatering!! Men igår så kom vi hem ganska sent. Typ vid tio eller nått o då så skulle jag duscha så då orkade jag inte skriva nå mer på bloggen x) Men de gick i alla fall bra på louise träningen :) De va typ caprillibana. Med galoppbommar o studds o sånt :P Men vissa hinder var väll 90- 1m ;) Dom andra var bara låga :P Men sen idag så var de skola.. Inte så kul.. måndagar är alltid tråkigast!! Sen hände en grej efter skolan. Som jag inte vill ta upp:@ Men sen när jag kom hem så käkade jag mellis o sen mockade jag ;P Sen så glodde jag lite på tv o spelade wii :) Sen satte mig här. Men nu orkar jag inte skriva nå mer XD

PUSS

Skrivet av: amanda

kan du berätta sen ? <3

2010-01-23 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0