Snart är de feberuari ;)

Hejsaan :)
Asså jag kan inte bestämma mig för vilken blogg jag ska skriva på xD
För på den här bloggen har jag ju precis börjat med dagens låt.
Och de vill jag fortsätta med ;d
Men i alla fall så tror jag att de blir den här bloggen :)
Men va tycker ni?
Jag kan ju inte bestämma mig ;S

Men i alla falöl så började dagen med skolan.
Rätt okej, bara för att ståle fortfarande var sjuk så vi hade Erik ist o han e typ bara asistänt (;
På hemkunskapen så bakade vi bröd..
Och om jag får svära så såg de för jävligt ut xD (brödet asså)
Men de va gott :D
Sen så åkte jag o Cecilia längdskidor på jumpan o på slutet så blev de offpist ;)
Men sen när man kom hem så åt jag lite av brödet inna jag gick ut o mockade..
Sen när jag kom in så satte jag mig här ;P
Nu tänkte jag slänga in dagens låt åt er ;)
Dålig kvalite på den men den e väldigt braa ;D



Rihanna - Unfaithful




PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0