Today !<3

Hejsann :)
Dagen började med skolan! De va okej. Sen så åkte man hem å då så gjjorde jag inte så mycke. Sen så gick jag ut till stallet o gjorde iordning theo för han skulle upp till svärdsjö o prova sadel o jossan gick i skolan så då fick jag gö de -' Men sen så började jag mocka till duchess o sen ringde fanny o då pratade jag med henne o mockade sammtidigt xD Sen så lastade jag theo o då åkte pappa iväg med han :P Då gick jag in o spela mariokart på wii :D Sen så satte jag mig här. Och nu ser jag att klockan är 4 så då måste jag ut o ge duchess mat. Hon står inne, varför vet jag inte men hon gör de i alla fall :P Men sen så ska jag väll packa o sen se på let's dance ikväll :)
Imorron är de träning med duttan..¨

PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0