Sista dagen på januari 2010

Hejsan (:
Ja som ni vet så vakande jag vid halv 10 o då så åt jag frukost efter jag hade suttit vid datorn.
Klädde på mig o sen gick jag ut i stallet o mockade.
Sen packade jag mina ridgrejer o så åkte vi till srk.
Där hämtade vi Fanny :))
Sen så åkte vi till åshammar :P
Då red vi, jag red michel o Fanny red bravad. (amandas hästar)
De gick bra fast de var typ en halv meter snö xD
Så de var drygt åt hästarna.
Men sen när vi kom tillbaka efter en timmes ridning i ljupsnön x)
Men då så släppte vi ut hästarna o åkte till valbo ;)
Där började vi med att äta på Ikea.
Sen så gick vi runt lite på ikea o jag köte en lampa o så..
Sen så gick jag o Fanny till hööks :)
Gick väll där o schoppa *stavning* i en timme :P
Jag köte ett schabra till duchess o ett till theo.
Och så köpte jag ett panband ;)
Sen så åkte  vi hem när klockan var typ halv 4 :P
På vägen hem så stannade vi på macken i hofors och köpte godis XD
Men sen så slätte vi av Fanny hemma hos hennes mamma som bodde i elfsborg inne i falun x)
Men sen så hämtade vi upp jossan vid dala dansstudio.
Sen åkte vi hem o när vi kom hem så käkade jag mat :)
De var past o pastasås :D MUMUS!!
Sen satte jag mig här o glodde lite på de som hade hänt ;)


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/robinsonkaribien2009/article6520985.ab
Asså Jimmy måste ju vara helt sjuk i huvudet :O
Asså hur tänker man när man säöger sånt för aftonbladet!? ;O
Ja hans var iaf en värdig vinnare inte Jimmy!!

Men nu ska ni få dagens låt ;d

Bara för att de var så länge sen jag hörde den ;d

Miley Cyrus - The Climb



PUSS


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0