10 i 10

Tjoooo :)
Jag skulle ju gå upp kvart över 9 o ha lektion för evelina vid halv 10.
Men då försov jag mig eftersom jag bara hade mobilen på ringning och ingen annan väckte mig...
Så då kom jag ut till henne vid 10 i 10 och då hade hon redan börjat trava x)
Aja hade iaf lektion för henne i en halv timme eller nå sånnt!
Jag va ju alldeles ny vaken och trött i rösten så jag vet inte om hon hörde va jag sa xd
Aja sen satt jag mig vid datan o chattade o sånnt sen kom evelina o ville bada så då gjorde vi dä :P
Sen satt jag mig här igen o aa nu tänkte jag ta en glass!

Var även ute o skulle hämta min dator nyss ute i bussen men då stog den längst in o massa grejer lutad mot den typ!!!
Så jag sket i de o tog mammas dator ist!
Snart kommer väl mamma o pappa hem så då får dadi hjälpa mig ;)

Den här bilden gjorde typ carro förut till mig som header ;)

(klicka på bilden)

Visst va den najs?


Pussen

Skrivet av: Malin

Sv: Ja det var den. Ska du inte ha den som header??

2010-07-13 @ 15:31:49
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0