<3

Hejsan hoppsan!
NU kommer äntligen lite uppdateringar från mig!
Jag har inte hunnit blogg p.g.a att när man kom hem från tävlingen vid halv 9 så stacka man ner o badade i typ 40 min ;d
Sen åt vi mat och efter maten så tog vi in hästarna!
Ja men nu har jag iaf tid att skriva ett blogg inlägg!

DAGENS TÄVLINGS REULTAT

Eftersom det bara fanns LD o LC så hoppade jag LC.
Och hon petade näst sista hindret men de var fr hon var tröttt/slarvig.
Är iaf nöjd endå!
Men jag kan ju inte direkt säga att de var en bra bana.......
Det var typ 6 hinder i grunden (samma bana som i ld) och sen 5 hinder i omh.... :S
Aja nu glömmer vi de petet o taggar inför ludvika på lördag (10/7)

Just nu sitter jag o dunkar musik i högtalarna o smsar , hihi ;)
Ska nog ta o läsa lite bloggar nu sen blire nog sängen!
Ska läsa min spännanade bok :D Hehe

MIN PONNY ÄR BÄST VAD SOM ÄN HÄNDER :D<33333



Pusssen


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0