Dagen

Hejhej!
Nu ska jag berätta lite om dagen ;)
Vakande vid kvart i 10 o gick upp o åt frulle o de då ;)
Sen satte jag mig vid datan o gjorde klart Fannys design som ni kanske har sett.
Ja sen kom väl evelina vid halv 12 o då va jag med henne.
Sen efter lunchen red vi. Det blev en kort skogs tur ;)
Sen vid halv 4 kom Maria W och då fick Duchess o Theo behandling.

Ja sen vid 7 åkte jag o mamma till Ica o handlade.
Och då köpte jag en chokladkaka , haha den va fett goo :D
Sen när vi kom hem sjöng jag sing star med josse.

Nu sitter jag här o trökar ^^
Vet inte va jag ska hitta på... Nåra förslag så här på kvällen ? (a

Kan inte sluta lyssna på denna låt:
Den är så j**vla bra :D :D



Pussen



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0