Dåliga uppdateringar

Hejsan hoppsan !
Har inte hänt så mkt idag.
Evelina har varit här hela dan så vi har haft lite skojj :)
Men jag har inte hunnit med att blogga eftersom min dator har ju pappa med på jobb så då måste jag ha mammas så då är den inte ledig när som helst ;)
Och nu ska mamma typ ha datorn, hehe.
Så de kanske kommer bli lite dåligt med inlägg tills på söndag eller nå för då får jag tbx min dator :D

På lördag är de tävling :D AS TAGGAD
Min och Duchess första regionala tävling kommer de bli.
Alltså våran första tillsammans eftersom både jag och duchess har tävlat regional förut men inte tsm , om ni fattar!? haha


DUCHESS <333333333



Pussssss




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0