Fannys design

Nu är Fannys design klar!
Blev en vit/rosa design med lite eftekter ;)



Klicka på bilden för att komma till hennes blogg och se designen :)

Jag tror iaf hon blev nöjd till slut :D
Och jag är också nöjd med resultatet.

/frida


Skrivet av: Fanny<3

Tack så jätte mkt !!!! :D:D <33333333

2010-07-27 @ 12:49:01
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Detta är till månadens blogg:



Du är jättesnäll , gör fina designer till andra och till dig själv. Du är jättebra på att rida och fin häst har du också :)



Kram! //Malin

2010-07-27 @ 18:40:51
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/
Skrivet av: Amandaaa ;)

Hej <3

Fick du mittt sms om onsdag ? <3

Jag vill ju komma men kan inte :'( <3333

Men iallafall så går et inte att kommentera månadens blogg inlägget :P

Så jag vet ju inte vart man anmäler sig. <33

2010-07-27 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0