Fixar'n

Hejsan !
Nu har nästan hela dagen gått och den har gått fort...
Jag har hunnit med detta

*Hopptränat
*Byggt banan tills imorron
*Ätit grillat
*Badat 2 ggr
*Testat ljudet tills imorron
*Och fixat lite

Ja sen vare säkert en massa mer men de kmr jag int ihåg.
Jo ida har också varit här o hjälpt till ;)

Nu ska jag fixa lite mer.
Ja jag är en riktig fixare jag .

Aja de kommer bli ap dåligt med uppdateringar imon eftersom de är då jag ska ha min tävling ;)
Sen efter så ska jag o BÄSTA LILLASYSTER sova tills på fredag (yy F*N va vi kommer skratta ;d

Hörs nån gång!

Puss på er :*

Skrivet av: kaaaaaaarin :)

Hej fin blogg du har :-). Lämna en fråga i min frågestund? - skulle upskattas :-) tack på förhand, puss!§ -> http://karinwingqvist.webblogg.se/2010/july/fragestund.html

2010-07-16 @ 17:03:37
Bloggens namn: http://karinwingqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0