Haha

Halloj !
Gästerna har inte åkt hem än (!!)
Så jag fick tråkigt så jag slänger in ett blogg inlägg nu ;d
Jo det har varit jätte trevligt nu på kvällen.
De har varit JÄTTE god mat och allt :))
Men de som va lite kul va när johan kom fram till mig.

Först innan maten.

- Kan du sätta på playstationet (stavning)

Sen efter maten.

- Frida kan du hjälpa oss att sätta på wii:et

och efter efterrätten

- Kan du hjälpa oss med studsmattan.

Haha jag bah: jaaaa ! varje gång ;)
Aja back to the life.

Ska nog stänga av datorn nu och va lite social, men jag orkar inte... HAHA

Är också VÄLDIGT trött på min design.
Men nu är de så att mitt PS har gått ut :(
Men pappa lovade att köpa ett riktigt till mej.
Så ska tjata lite på han så jag får ett snart :))

Så tills dess får nog jag ha kvar den här designen.
Men allt kan ändras fort så jag kanske kommer ta tillbaka en gammal design.

Jag just nu.
Det är väldigt mörkt där jag sitter, haha ;d


Puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0