Komentera här!

Hejhej!
Ja som ni kanske har märkt så går de inte att komentera månadens blogg inlägget.....
Så då gör vi så att ni får komentera på de här inlägget ist!
Men de är samma regler och allting bara att ni lägger komentern på det här inlägget ist.

Okej ???

Ja de va allt jag ville säga (skriver senare va jag har gjort idag)

Pussen

Skrivet av: Amanda ;D

Texten om dig:

Frida Söderlund, dig har jag känt länge och det är jag glad för.

Du är en person man blir glad av en person som kan trösta en person man kan prata om allt med.

Jag har alltid roligt med dig. Du är bara bäst, min allrabästa vänn <33333

2010-07-28 @ 20:38:35
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0