Långt inlägg

Tjooohooo :D
Nu ska ni få höra va jag gjorde igår ;d
Ja vid 5 igår kom evelina och då badade vi och sen hade jag lektion för henne!
De blev lite markarb. på vår bana här hemma ;)
Men när hon hade ridit fram så började de åska :S
Så vi hann bara ha lite mararb. men de lilla vi hann så gick de jätte bra för evelina och star :))
Och precis när jag och Helena (evelinas mamma) hade plockat ihop alla hinder och bommare så kom regnet!
Så då blev de att springa till stallet och ta in hästarna lite snabbt !
Sen åkte evelina hem o då gick jag o jossan in o läste eftersom de spö regnade och åskade as mycke ;s

Vid 9 hade de slutat åskat men då funkade inte internet :S Så de måste ha hänt nått med de....
Aja jag o josse kollade på häst hoppningen från falsterbo och spelade gh.
Sen kom pappa hem o han hjäpte mig att natta hästarna ;d
Sen vid 12 gick jag o la mig ;)

____

Idag vakande jag vid halv 10. Och så käkade jag frulle o sen satte jag mig här.
Ska snart sticka till borlänge o fixa lite saker ;d
Sen vet jag inte va jag ska hitta på, nåra förslag!?

Nu har iaf min dator kommit hem fast de är inte den jag skriver på nu , för den är fortfarande kvar ute i pappas jobb buss eftersom jag inte har hämtat den än ... ;)
Men ska göra de snart tror jag , hihi :P

Nu blev de ett lågnt inlägg hoppas ni orkar läsa allt! :)

Jag.....


Pussen


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0