Månadens blogg special

Godmorgon alla spännda läsare (y
Ja nu är det dags att lotta ut

Jag tänker göra på det gammla vanliga sättet skriva en lapp för varje deltagere och sedan dra en.

Och den som blev utlottad till månadens blogg är.....











AMANDA LUNDBERG



Grattis till en bildlänk i meyn, möjlighet till att få en ny header gjord av mig. Och du får även ett inlägg på min blogg där du får skriva exat vad du vill!
Men nu är det ju så att amanda redan har varit månadens blogg i mars/april komme inte ihåg vilken månad. Men då tycker jag att vi tar en ''2a'' också!


Så de tvåan vinner är en länkning till sin blogg i ett av mina "privata" inlägg alltså som inte berör månadens blogg. och även mäjlighet till en ny header gjord av mig.
(jag drar nu en till lapp)

Så den som kommer 2a är.....





CAROLINE FORSS

 

GRATTIS till en andra plats och som jag skrev här ovan för så vinner du: en länkning till din blogg i ett av mina inlägg
och även möjlighet till en ny header.




STORT GRATTIS  till både Caroline och Amanda!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0