Tävling

Halloj!
Nu va de ett tag sen jag skrev men jag har haft fullt upp idag ;)
Va ju i Ludvika o tävlade. Här nedan kommer lite resultat + bilder längst ner :)

DAGENS TÄVLINSRESULTAT: (regional hopptävling)

LC två faser : 0+0 fel och en vinst :D
LB två faser : 0+0 fel och även här blev de en första plats :D

Asså är min ponny bäst eller är hon bäst?  <3333 (L)

Aa men vi kom iaf hem vid 2 o då packade jag ur allt och sen sprang ner till sjön o badade as länge!
Sen åt vi (jag , josse o ida) glass o kollade på häst hoppningen från falsterbo som var inspelade från igår ;)
Sen vid 6 så vare mat hos farmor o farfar. Kyckling klubbor o ris typ ;d

Ja nu sitter jag här o tänkte ladda upp lite bilder från tävlingen.
Det är josse som har tagit kort så de är inte dom bästa, men de får duga, hihi :)









DUCHESS ÄR BÄST :D<33333333





Pussen

Skrivet av: fanny

Grattis :DD <33333

2010-07-10 @ 23:12:57
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0