Tävlings bilder

Hej !
Sorry för dom dåliga uppdateringarna idag !
Men som sagt så har vi ju varit på tävling och de hände en hel del där ...

Evelina och Star hoppade LD och kom fel fritt :)
Dom fick en rosa/svart rosett , haha jag blev lite avensjuk ;)

Sen när jossan hoppade fram Theo till LD som hon skulle starta så gick han omkull :/ För de va så halt...
Så hon gick in på tävlings banan utan att ha hoppatfram nånting...
Det blev ett stopp på ett plank men endå väldigt bra för att inte ha hoppat fram !!
Han såg väldigt fin ut och så.
Men för att inte riskera nått så strök hon sig från LC:n

Så vi var klara och åkte hem vid 12 och kom hem vid 1.
Då pakade jossan o evelina ur o jag packade i tills imon :)

Men jag ska byta klass imon från LC+5&LB till LC&LC+5 eftersom jag inte vill hoppa fram.
Och dom tänker inte göra nått tills imon heller de enda va att dom skulle ställa ut ett litet hinder på framridningen där de va as knöligt :S

Aja vi får se hur de går.

Simba håller just nu på att föda kattungar :)
Så ska gå o kolla till henne.

Men först kommer dagens bilder :D









Fett snygg rosett :D









Nu får de räcka!

Puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0