Hemma själv

Halloj!
Just nu är jag hemma själv! De är tröök..
Aja har nyss varit ute o putsat och sladdat banan.
Ska snart ta o värma lite rester sen lunchen som jag kan stoppa i mig.
Som jag skrev i förra inlägget så ska jag ju tävla imon så jag måste leta på mina tävlings kläder också ;)


Kanske ska färga håret brunt igen , va tycker ni om de?






kraam <33


Skrivet av: MADELEINE

nej, jag bara undrade :D dem flesta gör ju sina headers i photoshop, men det blir ju också väldigt fint! ;)

2010-07-01 @ 21:20:25
Bloggens namn: http://madeleineskott.blogg.se/
Skrivet av: Amanda :)

Jag tycker att du är jättefin i båda hårfärgerna ;D <333

2010-07-01 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0