Rubrik ?

Halloj allesammans :D
Idag har de blivit lite dåligt bloggande som vanligt x))
Men de har hänt lite saker iaf.
Vid halv 12 åkte vi (jag,josse o pappa) till borlänge ;d
Vi var först på ''pokal huset'' vet inte va de heter igentligen men de fans as mycke pokaler där :D Man kunde ju inte välja, ville ha alla xD
Men jag köpte 3 st till min tävling jag ska ha på torsdag ;d
Där hittade jag även nåra rosetter, de va inte dom finaste men dom kosta 10kr st så de fick duga tyckte jag, hihi ;P

Aa men sen när vi kom hem så fixade jag lite saker och sen blev de fika hos farmor o farfar.
För er som inte vet har även min faser kommit hem och mamma o pappa har stuckit till sthlm för lite semester i 2 dagar!
Så vi ska sova hos faster ikväll och sen ska vi väl va hos henne tills dom kommer hem imon ;)

Ja men sen vid 5 kom evelina.
Och vid 6 så red vi eller evelina och jossan skulle ut o rida och jag skulle longera duchess.
Men de gick inte så bra eftersom hon sprang o ropade efter kompisarna...
Så då hoppade jag upp barbacka i t-shirt, shorts och foppa tofflor ;)
Så red jag iväg och mötte evelina och jossan och sen skrittade vi igenom skogen hem ;d
Sen när vi kom hem så fick hästarna va lite fotomodeller xD Bilder kommer senare.

Sen hoppade vi i sjön och badade i ca 30 min.
Sen sitter jag här nu.
Ska snart över till Anna-Lena (faster) och få lite käk :D

Nu tänkte jag ladda upp bilderna från idag när pollarna va foto modeller men NEJ !! :O
Jag laddade in bilderna i mammas dator från min mobil men då kom de bara gammla :S Från typ feberuari  xS
Så de får bli en annan dag ;)

En bild som kom in var den här:


Det ska föreställa bästa amanda som hoppar studsmatta men jag vet inte riktigt om man kan se de, hahahah :D

Ni får en till bild på sis bara för att jag tycker hon e så j*vla snygg :D<33

Ser ut som en vampyr juu ;) hhihi <333


Pussen





Skrivet av: Vampyren ;)

Jag tycker jag ser ut som en vampyrgriis !! :P

I miss you darling <333

2010-07-12 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0