:'(

Tjoohoo !
Det har hänt en del sen sist både bra och dåliga saker... Berättar lite kort
Igår hade jag min tävling och de gick bra och de va super kul :D (kmr bilder sen)
Sen efter tävlingen så va nina kvar och vi badade och så.
Sen vid 4 så hoppade jag Duchess och de gick SUPER :D :D :D <33

Men sen gick de inte som det var tänkt :'(
Farmor hade rammlat på verandan *stavning*
Hon är ju 82 år så hon ser inte så bra och har även börjat sett lite dubbelt så när hon skulle sätta sig på en stol så satt hon sig bredvid så antagligen trodde hon att stolen var där men de var den inte :(
Så abulansen kom och dom trodde att det var ett benbrott så hon åkte in till sjukhuset och mamma följde med.
Så Mamma kom vid halv 12 och sa att farmor hade brutit lårbens halsen (tror de hette så)
Så jag blev ganska ledsen och fårstår att de blev lite tokigt för nina för hon skulle ju sova hos mig.

Jaja var iaf och hälsade på farmor idag och hon väntade fortfarande på operation och de kanske inte ens skulle bli idag :(( För alla är typ på semester ://
Hoppas att den blir av snart så hon får komma hem så fort som möjligt ♥
Det som också var lite tråkigt var att farmor och farfar firade brölopps dag idag...
Det är ju inte så kul för dom att ''fira'' på olika håll :'(

Bild på farmor och farfar: (inte den bästa men hittade ingen annan)

Dom har varit gifta i 55 år ♥


Men vi var även in på City Gross när vi var och hälsade på farmor och då hittade jag en tröja och ett par ridbyxor. Blev även ett PS2 spel :))


Nu kommer bilder från tävlingen igår :)






















Nu får de räcka!

Ska ut till stallet nu och fixa klart!
Hörs senare!

Pussen

Skrivet av: Amanda ;D

Vilka fina bilder ;) <333

Men har du lust att skicka dom till mig nån dag ? ;D <333

Och dom från insjön ? :) <333

2010-07-17 @ 13:48:25

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0