18,19,20 juli

Halloj!
Nu har jag kommit hem från Stockholm och de har varit BÄST  :D :D :D
Orkar inte berätta allt vi har gjort men i söndags åkte vi ju ner och så var vi på natur historiska muset (tror de heter så)
Det var as kul man kunde gö nå tester och så kolla vi på nån film om australien men jag sommnade, haha xD
Ja men sen käkade vi pizza på kvällen :))

Igår (måndag) var vi på grönan från de öppnade tills de stängde typ ;) hihi
Det va as kul :D :D Jag vann 1,8 kg Ahlgrens bilar (stolt)
Tror de va 16 påsar :D :D :D :D


Men idag (tisdag) har vi varit på ryttarstugan,hööks och horze :D
Jag köpte inte så mycke men lite blev de :))
Sen åkte vi hem.


Nu kommer BILDBOMB !

















Nu ska vi ta in hästarna :)

puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0