Tävling

Tjoohoo :D
Nu har jag kommit hem från ockelbo och sitter bredvid amanda i soffan.
Vi sitter med varsin dator i knät , haha ♥ :)
Resultaten från idag blev iaf så här:

LC - 0+0 fel och en vinst :D
LB - 0+0 fel och en vinst :D
Alltså blev det en dubbel seger idag :) <333
Så jag blev även meeting vinnare i kategori C även fast jag bara var där en dag . haha :D

MIN PONNY ÄGER :D :D :D :D :D :D :D <3 <3 <3 <3 <3 <3


















Det jag fick med mig hem i regn vädret (priserna):
3 rosetter
3 plaketter
1 ländtäcke
1 fleec täcke
1 glas burk eller nå ;d
Ett armband


Puss på dagen och så klart på min ponny  :*




Skrivet av: Fanny<3

Grattis :D <3<3



Skulle du vilja fixa min design på bloggen ? :D och header bilden eftersom att jag är ju brunhårig nu :P



Vi kan väll snacka på msn lr nå ? (a' <3<3



pöss

2010-07-25 @ 17:33:58
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0