Saaraa <3

Hejhej!
Ja vid 2 åkte jag upp t klubben o satte tråd typ ;)
De gjorde vi i 2 timmar typ o de va a drygt , haha !
Sen va väl klockan typ 6 när vi kom hit.
Då bärde jag o sara grejjer från förådet till garaget o vi va JÄTTE duktiga, haha :D
Aja sen åt vi mat.

Sen blev de VATTEN ! :D
Först åkte vi ring efter båten o sen åkte vi båt, ohh fyfan va kul de va :d <333
Bilder kommer sen.

För en stund sen åkte Syster Sara hem o då satte jag mig här!


Nu kommer lite bilder sen vi åkte ring ;d

Ni behöver inte säga att jag har snygg flyväst , för de vet jag redan, haha!
















Pusss

o glömm inte att komentera :)

Skrivet av: Sara Bruhn ♥

vi hade så jävla kul syster<3333._***

det måste vi göra om !<33;))):*<3(L)

2010-07-31 @ 15:20:37

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0