Bildbomb

hejhej !

Sry för att jag inte har bloggat så mycke idag men de är ju min födelsedag och då har annat att göra ;d
Berättar lite kort om dagen.
Vid 12 red jag o josse på banan.  Jag tränade på att korta o länga henne och de gick super :)
SenVid 2 åkte vi in till sjukhuset.
Där käkade vi tårta o jag fick paket av farmor o farfar. (L)
Jag fick iaf
*Jeans
*Tröja
*Sommar jacka med namn och SRK tryck :D
TACK för de :D :D :D

Sen vid halv 5 åkte vi till inter sport o ica maxi.
På inter sport var de rea på kläder så då passade jag på att shoppa lite ;)
Kommer bilder på de sen :)

Aa men sen åkte vi hem o då packade jag klart tills i helgen.
Eller jag måste packa mina grejjer oxå men e klar med duchess grejer ;d
Sen har jag ätit mat och nu sitter jag här.

Tänkte ladda upp lite bilder på mina presenter och de jag köpte idag på rean :)

Presenterna jag fick av mamma , pappa o jossan :

















Ja de va allt :))

Blir även en bild på tårtan vi hade med oss in till farmor:


Nu blire bilder på de jag shoppade:








Ja de va allt :D

Sen när vi va ute o packa fick jag lite tråkigt så jag skulle testa om jag kom upp på stat barbacka utan pall .
Och ja de gjorde jag :D :D :D

Så ni får en bild:



Nu får ni ta o komentera allt ni orkar.


Ska sova nu tror jag !
Blir väl att gå upp vid 7 lr nå imorron.
Sen ska jag ju va hos louise hela helgen så de kmr bli lite dåliga uppdateringar...
Men de får ni stå ut med (;

Så då hörs vi nog på söndag !

Pussen

Skrivet av: CB = Cecilia Bäst

Va snygg du va på den bilden :-D

Haha !<33

2010-07-31 @ 16:19:01
Bloggens namn: http://ceciliabroman.blogg.se/
Skrivet av: Amiis

Den där randiga tröjan/långtröjan på bilden en sån har jag med ;) <3333

2010-07-31 @ 19:24:03
Skrivet av: Malin

Hej , fina kläder du fick :)

2010-08-01 @ 16:14:45
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0