Picture *stavas det så?*

Hej o hå uppe i de blå ;)
Nu sitter jag o diggar musik o smsar (y´´
Har inte hänt så mycke sne sist!
Har haft lektion för Evelina och så har man käkat jordgubbar med vaniljssås klicka på den lilla bilden.
Har även hunnit med o badat ;)

Nu kommer dom ut lovade bilderna på mig , hihi ;d

Snyggast eller vad? ;d






Igga att jag har fingre ivägen på bilden i högra hörnet ;o







Nu orkar jag inte ladda upp nå fler, men ni vet väl att alla är på skojj !? haha
JAG HADE TRÅKIGT ;d


Nu ska jag hoppa in i dushen!
Pussen

Skrivet av: julia

fixa min design fridaa! :D:D smsa eller ngt när du ser det här så skriver jag :) puss

2010-07-06 @ 10:37:14
Bloggens namn: http://juliaback.blogg.se/
Skrivet av: Amanda (:

Jo jag undra bara om du ville göra nån snygg header till mig för det där månadens blogg, hehe.

Och om du har lust får du gärna göra en fin design till den också :D <333

LOVE YOU !

2010-07-07 @ 12:20:55
Skrivet av: julia

tjaa frida! ;) fick till designen men du kan få fixa en design sen. :D vill ha den här ett tag nu! :D:D



pusss

2010-07-07 @ 19:43:08
Bloggens namn: http://juliaback.blogg.se/
Skrivet av: Carolin Rosman

nu fick jag ju en tillfälligsom jag blev nöjd med :) men kan du inte lägga ut en massa blogghjälp? typ hur man läkar genom bilder å skriver"här" så länka man osv..Så får du gärna gjöra en helt sprojjlans ny desing lite senare, när jag har tröttnat på denna xD haha

2010-07-07 @ 19:44:18
Bloggens namn: http://carolinrosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0